Client Service Manager (32-40 u/w) - FROQ
17168
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-17168,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_text_scaledown,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.6,vc_responsive

Client Service Manager (32-40 u/w)

Categorie
Vacature
Over dit project

Zoek jij een uitdagende baan in een creatieve en inspirerende omgeving? Start als Client Service Manager bij ons FroQ-kantoor in Utrecht!

 

Wat ga je doen

Als Client Service Manager bij ons creatieve bureau in Utrecht begeleid jij klanten bij verschillende projecten en fungeer je als het centrale aanspreekpunt. Je werkt nauw samen met ervaren Client Service Managers en bent verantwoordelijk voor het bewaken van planningen en het overzien van het gehele proces.

 

Waar ga je werken

FroQ is dé specialist op het gebied van packaging design implementatie. Wat dat is? Wij zorgen ervoor dat de designs van verpakkingen er perfect uitzien als ze in de winkels liggen. Zo implementeren we bijvoorbeeld alle verpakkingen voor Heineken, Albert Heijn, HEMA en Rituals. En dat is slechts een kleine greep uit ons grote klantenbestand!

 

Jij bent dé schakel tussen de klanten en het eindproduct. Wereldwijd hebben we zo’n 170 medewerkers. Jij versterkt ons gezellige en creatieve team van 27 collega’s in Utrecht.

 

Een afwisselende functie

Als Client Service Manager kom je terecht in een interessant werkveld dat altijd in ontwikkeling is. Je werkt in een karakteristiek, sfeervol pand in Utrecht, waar een prettige en collegiale werksfeer heerst. Geen dag is hetzelfde en je krijgt de mogelijkheid om hybride te werken. We geven je eerst een barista-les, zodat je zelf de lekkerste koffie kunt maken. Ook organiseren we vaak leuke borrels, feestjes en uitjes met het bedrijf.

 

We geloven in groei en ontwikkeling. Met minimaal een hbo-diploma op zak kun je je skills bij ons tot een next level ontwikkelen.

 

Wat wij bieden

  • Een aantrekkelijk salaris.
  • Een leuke en afwisselende functie in een werkveld dat altijd in ontwikkeling is.
  • De mogelijkheid om hybride te werken.
  • Doorgroeimogelijkheden en de kans om je vaardigheden naar een hoger niveau te tillen in deze interessante branche.

 

Wat wij vragen

  • Minimaal een hbo-diploma.
  • Je hebt al relevante werkervaring in procesmanagement, klantenservice, accountmanagement of communicatie.
  • Je bent procesmatig, klantgericht en communicatief vaardig.
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands en Engels.

 

Solliciteren?

Spreekt deze functie je aan? Mail je motivatiebrief met curriculum vitae naar Mick de Reuver via m.dereuver@froq.nl.

 

Past deze vacature niet helemaal bij jou, maar lijkt het je helemaal wat voor een vriend(in) of kennis? Bedankt voor het delen!

 

Eerst meer weten?

Voor meer informatie over deze functie kun je telefonisch contact opnemen met Mick de Reuver (06 537 769 98)

Heb je interesse in deze baan?

Reageer snel en neem contact op met:

FroQ brandservices Mick de Reuver