Mick de Reuver in VM
17434
post-template-default,single,single-post,postid-17434,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_text_scaledown,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.9,vc_responsive

Mick de Reuver in VM

Mick de Reuver in VM

‘Is er een kans dat een heel andere groep “designers” vanuit de AI-techniek een deel van het creatieve werk in packaging zal overnemen? Zoals de internetbedrijven destijds deden bij de branding bureaus?’

Dit was een van de vragen die Jeroen Verbrugge aan FroQ CEO Mick de Reuver stelde voor de rubriek DesignVisie van VerpakkingsManagement.

Mick’s antwoord en zijn visie op alle veranderingen in packaging design en de toekomst van ons vakgebied lees je nu ook terug op de website van VerpakkingsManagement.