Award winning re-design Albert Heijn - FROQ
16710
post-template-default,single,single-post,postid-16710,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_text_scaledown,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-8.0.1,vc_responsive

Award winning re-design Albert Heijn

Award winning re-design Albert Heijn

Albert Heijn heeft haar volledige feestassortiment van nieuw design voorzien. Een omvangrijk project met waanzinnige deadlines waar wij natuurlijk alle artwork, litho’s en prepress-werkzaamheden voor verricht hebben. En vergeet het packaging projectmanagement van onze GetPact’ers on-site bij AH niet. Jeroen Provoost, Director Design & Own Brands van Albert Heijn over onze samenwerking:

Wij kunnen op FroQ, GetPact & Packshot Creators vertrouwen, daarom durven wij zo’n ambitieus plan wel aan. In korte tijd hebben wij het voor elkaar gekregen zo’n tweehonderd producten van een nieuw jasje te kunnen voorzien, inclusief 3D-packshots en doorvertaling naar alle communicatiemiddelen.