Select your language

Welcome to the FroQ blog

Désolé, cet article est seulement disponible en Anglais et Hollandais.
Leider ist der Eintrag nur auf Englisch und Holländisch verfügbar.
這個博客只提供英語和荷蘭語

Nieuwe huisstijl voor FroQ packaging design management.

Author: FroQ. Published on 3 april, 2012.

 FroQ heeft een nieuw jasje aangetrokken. Iedereen die ons een beetje kent, had dat al gezien. Anderen zal de verandering niet eens opgevallen zijn. Onlangs is er een flinke wijziging doorgevoerd in de huisstijl van FroQ brandservices. Met als voorlopige hoogtepunt de lancering van de nieuwe website op dinsdag 6 maart 2012. En dat voelt lekker fris en elegant aan.

FroQ is vijf jaar geworden, zit vol ambitie en de nieuwe website is misschien wel ons grootste cadeau. Oranje, blauw, groen, vijftalig (!) en voorzien van een geheel nieuwe lay-out en opzet. Alle elementen van de nieuwe huisstijl komen erin terug. De kikker is terug gebracht naar een kikkerpoot die zich los laat vertalen als de FroQ-iaanse vingerafdruk. De frisse fotografie en heldere structuur maakt het makkelijker om verhalen en kennis te delen. Van die mogelijkheid willen we flink gebruik maken. Het past bij deze tijd.

Dat is wat we met de website willen uitstralen. Klaar om te delen wat ons bezig houdt, wie we voor jou, als relatie, willen zijn en hoe we dat denken aan te pakken. Klaar om onze kennis op het gebied van packaging design, designfinalisatie, management en executie met jou te delen. Klaar om onze inzichten op het gebied van artwork, dtp en drukwerktechnieken door te geven. Maar vooral klaar om onze betrokkenheid bij de vakgebieden te tonen.

De website een onmisbaar tool? Ach, overdrijven zit niet in onze aard maar om nu per postduif te vertellen wie we zijn. Nu zijn we klaar voor een nieuwe stap in onze ontwikkeling.

Wat wil jij graag van ons weten? Bel of mail ons en laat het weten