Select your language

Welcome to the FroQ blog

Désolé, cet article est seulement disponible en Anglais et Hollandais.
Leider ist der Eintrag nur auf Englisch und Holländisch verfügbar.
這個博客只提供英語和荷蘭語

Everybody Happy? FroQ Klanttevredenheidsonderzoek

Author: FroQ. Published on 26 maart, 2012.

Everybody happy? – FroQ klanttevredenheidsonderzoek

FroQ Client Satisfaction SurveyKlanten zijn de belangrijkste asset van een bedrijf. Wij wilden graag van onze klanten weten of ze tevreden zijn met ons packaging design management. Daarom stuurden we Sven bij ze langs om daar eens over te praten. De gesprekken gingen over de relatie, onze dienstverlening en het eindresultaat van onze inspanningen en werden gekoppeld aan de zogenaamde Net Promotor Score. En wat bleek?

FroQ’s inspanningen op het gebied van packaging design management, artwork en lithografie worden bijzonder goed gewaardeerd. Gemiddeld scoren we een acht – een acht!- op het gebied van zowel relatie als dienstverlening en eindresultaat. En, nog mooier, onze klanten zijn ook zeer bereid om ons – als de gelegenheid zich voordoet – aan te bevelen aan andere supermarkten en A-merken om hun (private label) SKU’s te managen. We zijn dan ook bijzonder trots op dit resultaat.

Van goed naar beter

Hoe tevreden we ook zijn met het resultaat (en dat zijn we); we kijken ondertussen graag verder. Een acht is een prima score maar het onderzoek gaf ook een aantal verbeterpunten aan waar we hard aan gaan werken. We willen, zowel binnen projecten als buiten projecten om, meer naar buiten treden met onze kennis en expertise op gebieden als branding, lithografie, artwork en dtp. Daarmee geven we gehoor aan de vraag van onze klanten om meer pro-actieve projectinformatie. Daarnaast blijven we natuurlijk luisteren naar de doelstellingen van onze klanten en hun organisatie. Precies zoals onze klanten van ons gewend zijn.

Ondertussen blijven we continu aandacht besteden aan verbeteringen in het packaging design proces en blijven we zoeken naar manieren om de kosten en time-to-market van packaging design te verbeteren. De markt voor private labels, a-merken en packaging design staat niet stil en wij vinden het leuk om de uitdagingen die dat met zich meebrengt aan te gaan. Dat doen we al vijf jaar en dat blijven we doen. Met plezier.

Wil je meer weten over het klanttevredenheidsonderzoek? Neem dan contact op met Maureen Beerepoot.