Select your language

Welcome to the FroQ blog

Désolé, cet article est seulement disponible en Anglais et Hollandais.
Leider ist der Eintrag nur auf Englisch und Holländisch verfügbar.
這個博客只提供英語和荷蘭語

Chinese premier Wen ‘talks’ packaging

Author: FroQ. Published on 5 november, 2012.

Tijdens zijn bezoek aan het hoofdkantoor van Nanda in Kasghar (West China) heeft de Chinese premier Wen Jiabao het eerste pak melk met de nieuwe merkidentiteit van de voedselproducent in ontvangst genomen. Het krachtige en onderscheidende design van de nieuwe verpakking gebruikt het klavertje vier als uitgangspunt. dBOD International ontwierp de nieuwe identiteit. Daarin werkte het nauw samen met FroQ dat het hele prepress proces en designfinalisatie verzorgt voor Nanda.

Met de nieuwe verpakking zet Nanda een grote stap om met haar producten de Chinese markt voor hoogwaardige voeding verder te veroveren. Nanda is, naast een zuivelbedrijf, ook actief in het verbouwen van vruchten en noten. Het bedrijf beheert het gehele proces van boerderij tot verwerking op ecologische en biologische grondslag.

De president-directeur van Nanda was zeer verguld met het bezoek van de Chinese premier. Het bezoek werd ‘s avonds zelfs uitgezonden op het landelijke Chinese journaal. Eén van onze projecten in China werd daarmee niet alleen direct aan de eerste minister van één van de grootste economieën ter wereld getoond, het was ook nog te zien op de belangrijkste Chinese zender!

dBOD International en FroQ Brandservices zetten de intensieve samenwerking met Nanda voort. Beide partijen helpen het bedrijf om ook in de nabije toekomst hun onderscheidende proces en producten op de retailverpakkingen vorm te geven.